Planlægning 2023

Også i år arbejder vi på at afholde arrangementer.

Efter succesen sidste år bliver der igen en kirkevandring, hvor vi besøger to forskellige kirker med en rundvisning.

Det bliver også til en tur til Tyskland, hvor vi ligeledes besøger kirker og hører om områdets historie.

Nach dem Erfolg im letzten Jahr wird es wieder einen Kirchenwanderung geben, bei dem wir mit einer Führung zwei verschiedene Kirchen besuchen werden.

Es wird auch eine Fahrt nach Deutschland geben, wo wir auch Kirchen besuchen und etwas über die Geschichte der Gegend hören werden.

Også i år arbejder vi på at afholde arrangementer.

Glæd jer til at være sammen med andre til disse interessante aktiviteter!

Nach dem Erfolg im letzten Jahr wird es wieder eine Kirchenwanderung geben, bei dem wir mit einer Führung zwei verschiedene Kirchen besuchen werden.

Freut euch darauf, mit anderen an diesen interessanten Aktivitäten zusammen zu sein!

18 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Tre spændende arrangementer i 2024:

Tirsdag d. 5. marts kl. 19.30 i Förde-Schule, Gråsten, har vi generalforsamling. Her vil Matthias Alpen, seniorpræst (provst), Løgumkloster, holde et indlæg med overskriften: Nordschleswigsche Gemeind

Udflugt til Nordfriesland den 14.10.2023

Vi havde en interessant og lærerig tur. Vi besøgte kirken i Schwabstedt, hvor der blev holdt en andagt for os. Vi hørte om kirkegården, kirken og kirketårnet, hvor der holdes borgerlige vielser. I Fre

Efterårsudflugt 2023

Vi arbejder i øjeblikket med programmet til en heldagsudflugt d.14.oktober. Turen går til Sydslesvig med bus kl.8 fra Ahlmannsparken i Gråsten og hjemkomst kl. ca. 21. En lang dag, men så har vi også